jueves, 4 de octubre de 2007

HEROES S02E01


vaaaale, he vist el primer capítol al final i vaaaaale m'han aconseguit enganxar un altre cop..tenint en compte la meva personalitat viciosa no té massa mèrit suposo...

SI NO HAS VIST EL PRIMER CAPÍTOL NO LLEGEIXIS MÉS ENLLÀ!!!!! -spoilers in the wind-


Correcte, premiere amb presentació de tots els personatges uns mesos després...però de Micah, Jessica i el nòvio què se'n sap??Incorporació de nous personatges amb l'afegit del poder bastaaant interessant de la noia, Maya, "la devoradora de ojos??"I hola el poder del rei Midas!!En conjunt el capítol prou bé, m'agrada el plan de que la mare dels Petrelli i el pare del Hiro es coneguin...que formessin part d'un grup de "heroes" juntament amb Linderman i Mr.Petrelli i que ara algun d'ells els estigui perseguint i matant un a un..(quan el pare de Hiro diu lu de "solo quedan nueve" m'ha recordat una mica a ESDLA)el fet de somos poderosos y nos tenemos que unir para hacer cositas m'agrada :-p però...serà aquest malo malote el mateix que s'endú a Sylar en l'últim capítol de la primera per les clavegueres?? Serà el propi Sylar el que està portant a terme la venjança en nom d'algú pq li han menjat l'olla?

Preguntes i dubtes que em surgeixen a bote pronto..

- què fa nathan viu???És a dir, si l'últim que sabiem es que s'endú al Peter ben lluny, sacrificant-se a ell mateix...hauria d'estar mort o com a mínim quemadito plus plus...i ah!la imatge de quan es mira al mirall del bar...es Peter cremat!!!...per un moment vaig pensar que el bueno de Peter s'havia ficat a dins del seu germà en plan "Jessica"...però al final del capítol queda clar que en principi no... amb un Peter viu (quiiiina sorpresa..:-s) e intacto i desmemoriat...

- Hiro l'ha cagat massa en el passat i ya nada será como tenia que ser o como fue..?

- La nena que desactiva els poders....té un lado oscuro que no coneixiem??(resposta violenta i borde cap al Matt) la veritat em molaria...els nens petits malèvols dónen bastant de joc en plan "macabro"...

i ah!!! que tíiiiiiiiiiipic que la Claire conegui a un chico guapo, atractivo e inteligente en el nou cole, que justameeent es fixa amb ella i justameeent ell també es "especial"...massa forçat...

Espero que ja se'm hagi baixat el segon quan arribi a casa....heu vist quanta feina avui al despatx!!;-)jijiji!!!!


SAVE THE CHEERLEADER, SAVE THE WORLD

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Nena que desactiva els poders?? No els localitza simplement?

No se.. a mi el que no m'esta agradant es que hi ha un parell de persones "noves" pero amb poders que ja coneixiem..

A, i lo de la Historia de Hiro.. tambe es veia a venir bastant..

A veure com segueix.. que als EEUU ja estan perdent audiencia dençà la primera temporada.. :s

Aethiel dijo...

ups!!! es veritat!! que fort, m'he confós amb un personatge de x-men que els hi desactiva els poders i també és un nen petit...:-p si,si només els localitza...:-)