lunes, 21 de abril de 2008

LOST


WARNING! WARNING! WARNING!

SPOILERS A DISCRECIÓN


Falten quatre dies perque poguem veure el capítol 9 de LOST: The shape of things to come, que serà el primer dels cinc capítols més que ens depara aquesta quarta temporada. El nom dels capítols com sempre, la mar de tendenciosos perque sen’s caigui una mica més la baba i ens estrujem una mica més el cervell… a saber:

4x10- Something nice back home 1 de maig

4x11- Cabin Fever (uséase claustrofòbia) 8 de maig

4x12- There's no place like home 15 de maig

4x13- “Títol descongut” 29 de maig

Es vaticina una finale de nada más y nada menos que 2 hores!! (i no 1:30 és a dir:dos capítols junts com havien fet fins ara…)

A part la ABC ha llançat un altre web/joc en linia per anar fent boca

D'altra banda en la meva ment hi ha certes coses que crec que s’haurien de solucionar/s’haurien de veure/s’haurien d’avançar aquesta temporada:

- Walt ha de sortir…està encara a l’iilla? Està sol? Jacob l’ha reabsorbit en un sol ser? Està amagat al barco ?...

- Què passa amb Claire? Desmond té la visió d’ella pujant en un helicopter pero sabem que no torna…mor en el barco ? Michael la mata?

- Què cony passa amb Michael? Vull saber exactament que passa desde que agafa la barqueta del Ben fins que apareix en el flashback que hem vist.

- La mentida: perque tots menteixen dient que només van sobreviure 8 i al final 6 ? estan en mans d’algun xantatge?

- On estan els “other other”? S’ha de veure alguna cosa del temple o algu!!

- El famós mort..desgraciadament confirmem que es Michael: el traidor.

o Prova nº1: ningú va al funeral ja que amb el nom de Kevin Johnson ningú el coneix

o Prova nº2: Barri de negres (aquesta potser menys definitoria)

o Prova nº3: petit fragment de diari d’esquela que llegia Jack a l’últim capítol de la tercera on es llegeixen les lletres John…que abans no enteniem però que ara prenen sentit.

o Prova nº3: en el futur ningú veiem que ningú, ni el seu propi fill i mare volen saber res d’ell……causa probable de la mort: suïcidi.

- Jacob és el pare de Jack?????Quan, com i perque!!!

- I com a remate final crec que acabara l’últim capítol d’aquesta temporada amb el fet traumàtic o desastrós en el que jack pren consciencia de que ha estat un error anarse’n i que han de tornar…

Gaaaaaanes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



P.D.: si no havíeu vist la imatge de dalt, amplieula

2 comentarios:

Tocat del cargol dijo...

Vaja! Saltant de blog a blog em topo amb una fan de lost. Jo també estic esperant que arribi el cap. 9 i aquests interrogants també els tinc jo...però no vull llegir més hipòtesis i viure'l dia a dia que si no em foto malalt.
Salut!

Aethiel dijo...

Jajaja!! jo també fa temps que vaig deixar de llegir spoilers/teories perque els capítols em sabien a poc...però especular amb la informació que dónen sempre ha estat un plaer!

gràcies per entrar!

Namaste and good luck ;-)