jueves, 6 de septiembre de 2007

r de remordiments



Com la persona amb poca feina que ha fet aquesta parida, i tenint en compte que d'aquí 3/4 d'hora tinc un exàmen...si, m'estic aburrint.
Sabeu aquesta sensació de: "ja no m'entra res més"...seguida de.."ja no vull que m'entri res més"...seguida de..."què he estat fent l'últim mes???" en fi...deseperació, pressió, remordiments?? si, tot això i més a.....el cervell de la Diana!!! Yuhoooo :-(
Com molt bé deies Omar, sembla que mai sortim d'aquesta roda de "període d'exàmens"....i n'estic fins ---------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------- aquí :-p

1 comentario:

Omar dijo...

ho sé... Jo també estic fins..............................................................................................................................................................allá. :oP