martes, 29 de abril de 2008

GRIP...ENCOSTIPAT...PUTADA


si, estic amb un encostipat d'aquells que tens tortículis i tot...mocs, et ploren els ulls, d'aquells que et passaries el dia deambulant per casa com un cadàver amb vida...però això ja ho vaig fer ahir i avui m'ha tocat anar a treballar. Tinc el nas pelat i vermell...i mocarme comença a ser cosa de malabaristes per tocar la part del nas encara no estigui del tot jodida....Frenadol Hot Lemon ha estat un aliat que recordaré per pròximes missions, i el Paper de Water, sempre atent, sempre lleial, que des de fa temps que va provocar un cop d'estat als kleenex, (amb el plàstic entre les cames van fugir a terres més pròsperes) sempre ha estat al meu costat :-)

Recordeu la broma del clac,clac,clac,clac de les espases del rei Theoden en plan "por sueeeerteeee" doncs m'imagino la mateixa paranoia amb els supervivents del poble kleenex...."por kleeeeneeex!!!" jajajajaja!!!!

Ai...no, en sèrio, no tinc febre ;-)

1 comentario:

Anónimo dijo...

rrrrreeeeeeee... després d'aquesta nit, tant com per bo com per dolent, se t'hauran passat tots els mals.. XD